mandag 18. mai 2009

A strong woman

Har noe jeg vil få ut fra hjernen XD Noe om kjærleik :P Jeg mener om meg selv da et når man blir såret mange ganger lager man en mur runt seg for å ikke bli såret igjen.. og det er en kjekking i hode på meg nå, men jeg forventer ikke en dritt. Jeg syns han er kjekk å jeg håper jo selfølgelig. men for meg ville d ikke såra meg no hvis han ikke ville ha meg. Begge parter skal gjøre seg fortjent til hverandre mener jeg.. både gutten og jenta(jenta og jenta / gutten og gutten) skal gi 110% i forholde.

Han jeg tenker på er jo sååååå kjekk, jeg har da lov å drømme, sant? hehehe ;)

2 kommentarer:

Marius sa...

Ser det var du som dro det sentementale strået i natt gitt

N0tta sa...

dette innlege er jo ikke sentementalt en gang.. bare fordi jeg tenker på noen??