søndag 21. juni 2009

What do you live for?


Jeg har ikke skrevet på en ukes tid nå fordi jeg har den beste tiden i mitt liv ;D Jeg har en fantastisk kjærest som jeg er sammen med nesten hver dag :) Skolen er snart ferdig og det er sommerferi :) Søstra mi har flyttet tilbake til Kr.sund :)Jeg har venner jeg kan stole på ;) Hva mer kan jeg be om? Jeg er ikke stor forlangende så jeg spør ikke om mer :)Trur denne sommern blir den beste i mitt liv <3 Gleder meg så sykt ;)

Ikke alle har fått med seg alt dette da :P Sandra har nok flyttet til kr.sund på grunn av sine egne grunner ;) men jeg er bare glad hun er her. Har savnet henne såååå mye ;* Hun er jo min bestevenn, ikke bare søstra mi. Jeg kan fotelle henne allt uten at hun dømmer meg.. Hun gir meg råd og tips og er der for meg <3 Super glad i deg ;*

Ja jeg har fått meg kjærest, han er den beste ;* Jeg har vært skeptisk på gutter og de har såret meg MYE. Men Jan Harald viser at ikke alle gutter er like, og han sier og gjør alle de riktige tingene <3 Han er fantastisk ;* Et sitat som Jan Harald sa til meg "Jeg hadde flyd til verdens ende bare for å si at jeg er glad i deg" <3 Sitat fra meg til Jan Harald "Folk sier at det vakreste som skjer er med øynene lukket, som et kyss. Jeg mener at det vakreste er når jeg åpner øynene mine og ser deg" <3

Skolen er ferdig på tirsdag og i mårra har jeg fri ;P Så da skal jeg til Averøya sammen med sandra :) Og på tirsdag skal vi på Gran Hotel og spise frokost :) Til nester år skal jeg nok gå et år til med resturang og matfag for å bli ferdig med den linja også.. Etter det blir d jo ut som lærling :)

Jeg har funnet ut dette åre hvem av mine venner jeg kan stole på og som er der for meg, å det er jo alltid good :) Venner kommer å går, sånn er bare livet:) Og nå som jeg er så glad og lykkelig med Jan Harald tror jeg ikke noen kan ødelege det smile jeg har i fjese nå :)

I sommer , Jeg har ingen planer, tar alt som d kommer :) Jeg og Jan Harald skal hvertfall kose oss de tre siste ukene i juli, for da har han fri fra jobb <3 Gleder meg ;*

0 kommentarer: